I väntan på våren

Ha-ha, nu kan jag trösta er alla med att Marsipanrosen även säger mamma. Eller rättare sagt, när livet är riktigt eländigt, hon är trött, hungrig eller bara allmänt förfördelad så gnällgråter hon maaaaaah-maaaaahhh. Inget har tidigare fått hjärtat att knipa så.
 
Jag längtar efter vår och värme och började nästan gråta av lycka när solen kikade fram här om dagen och lyste upp här hemma. Det är inte mycket som slår solen på inredningsfronten, röror känns liksom inte lika röriga i strålande solljus, skavanker suddas ut och vackra miljöer blir bländande.
 
Åsså längtar jag efter fler timmar på dygnet, det är mycket nu...
 
Foto: Sara Zetterström, little miss fix it
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Håller med det är underbart när solen kikar fram (förutom när jag ser att fönsterna verkligen behöver tvättas) för nu håller jag på att längta ihjäl mig efter våren! Tänk så skönt att slippa bylta på de små med massa kläder så fort man ska gå ut.

Svar: Ha-ha, det där med fönstrena ja... Ja, vårvärmen och lättare klädsel skulle inte komma en dag för tidigt!
Little Miss Fix It

2013-03-22 @ 01:20:26
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback