TGIF

Marsipanrosen och jag håller ungefär på att längta ihjäl oss efter Jesper som landar efter lunch. Nu vankas det frukost och det är ju alltid en höjdare för earliybirds (c<v        z, <--- detta är Rosens inlägg i debatten och nog för att hon kan yttra mamma och pappa men stavningen verkar gå sisådär, om det inte är något hemligt superspråk a la wonder child förstås) förutom att jag är så trött att ögonen går i kors så blir det nog en kanondag. En äntligen fre-dag. En happy Friday!
 
Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men åååååå! Plutt!

2013-03-22 @ 08:03:56
URL: http://www.minimini.se
Postat av: Emma

Hur gick det med marsipanrosens sömn? Bättre??? Isåfall hur gick ni tillväga jag går snart på knä här hemma av sömnbrist;(

Svar: Jag skrev ett litet inlägg om det igår, under rubriken "När man måste tänka om". Kämpa på!
Little Miss Fix It

2013-03-22 @ 21:50:57
Postat av: Sara - Hold on be strong

Åh sååå söt!!

2013-03-25 @ 09:33:32
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback