Cirkus Zetterström - tilltugg på tema

Med tanke på den povra standarden i torpet så gjorde vi det enkelt för oss, skippade middagsmat och snittar och bjöd istället lite temaenligt på fika och varmkorv. Ett tips är att outsourca det man kan, en kompis erbjöd hjälp och hon fick gladeligen baka ett lass bullar. Min storasyrra är dessutom riktigt grym på att baka och hade gjort tårtor som matchade inbjudan och cupcakes att dö lite för. Varmkorven kokades direkt i burken som sattes i vattenbad och det gick alldeles utmärkt.
 
 
En Ferm Living-inspirerad tårta...
 

Marsipanrosen fick en alldeles egen liten tårta och ni kan ju bara gissa vad hon pillade i sig - just det, sin namne.
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh vilken underbar fest det verkar som ni bjöd in till! Så mycket fina detaljer!!! Kram kram

Svar: Tack Emelie! Kram till dig :)
Little Miss Fix It

2013-05-27 @ 14:43:28
URL: http://www.utoin.se/blogg
Postat av: .charlotta

Klockrent :D
Varför göra det invecklat om man inte måste! Riktigt fina bakverk som man blir glad av :)

Svar: Eller hur! Min syrra är grym :)
Little Miss Fix It

2013-05-29 @ 17:57:04
Postat av: Marit

Den underbaraste tårta jag sett! Och den perfekta färgen. Måste fråga: är det sockerpasta eller marsipan? Och har ni färgat det eller var det sådan färg när ni köpte det?
Hela kalaset verkade ju fantastiskt! :)

Svar: Hej Marit! Det är marsipan som min syrra färgade in för hand. Supergott och jättefint som sagt :)
Little Miss Fix It

2013-06-13 @ 23:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback