Fuskfredag

Idag är det en sån där härlig dag för de flesta som inte är föräldralediga (för oss ser ju dagarna lite same same ut), halvdag, dag innan helgdag och kanske har man tagit en klämdag också så att ledigheten riktigt sträcker ut sig. Så funkar det här hemma och jag och Rosen väntar hem mannen/pappan efter lunch till drygt dubbelt så lång helg alltså. En helg som vi ska tillbringa i torpet, precis som den förra. Det är mycket röja, rensa, torka, sopa och sånt för snart vankas det kalas och det känns ju liksom härligare att bjuda in till ett friserat torp om än att det inte ens egentligen påbörjats någon riktig littlemissfixiering. Men först ska vi sätta på Spotify och skaka rumpa till den här som Marsipanrosen tycker är fasligt svängig. Thrift shop ja, det ska böjas i tid det som krokigt ska bli! Så nu tar jag min lilla nakenbris-ballerina (som i skrivandets stund står och tuggar lite på min, ehrmm Jespers, t-shirt) och dansar in denna fuskfredag. Happy weekend!
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Men så himla söt hon är. Trevlig helg i torpet!

Svar: Tack Petra, hon har ju att brås på... Jesper är en riktig snygging ;)
Little Miss Fix It

2013-05-08 @ 19:55:51
URL: http://frkarp.nu
Postat av: anna m ludde

Men gosan då!!! Så himla fin hon är er lilla bakelse! <3

Svar: Tack söta du. :) Så mycket glädje och lycka de där små ger en det är ta mig tusan så att man nästan blir religiös! Kram
Little Miss Fix It

2013-05-08 @ 22:03:30
URL: http://annatotti.se
Postat av: Sofie

söt! :)

Svar: Aa. ;)
Little Miss Fix It

2013-05-22 @ 22:10:55
URL: http://www.highvoltage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback