Veckans inredningsblogg hos Sköna Hem

Amen dra mig baklänges och ge mig syrgas som en god vän till mig brukar säga! Och tur att man har vänner i branschen annars skulle detta gått mig helt förbi. Tidningen Sköna Hem har utsett Little Miss Fix It till veckans inredningsblogg. Wawawiiwa! Det var ju lite nypa-sig-i-armen-varning på den fredagsbomben, jag menar Sköna Hem är den inredningstidning som jag drömde mig bort i när mitt inredarjag ovetandes befann sig i puppstadiet för sisådär sjuttioelva år sen.
 
Just nu håller jag på att packa ihop mig för att åka på äventyr, e n s a m för första gången på nästan tio månader så jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Men med de här raderna ringande i ögonen(?) så blir det nog skratt ändå. Happy Friday!
 
Skärmdump från skonahem.se
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Välförtjänt!

2013-05-24 @ 16:19:08
URL: http://soderskogen.wordpress.com
Postat av: Lotta

Instämmer helt med Sköna hem!
Kram

Svar: Åh tack Lotta! :) Kram
Little Miss Fix It

2013-05-25 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback