Mitt senaste fynd

Idag sitter jag hemma och jobbar istället för på kontoret inne i stan vilket betyder att jag får se hemmet i dagsljus, något gemene man inte är alltför bortskämd med så här års. Appropå novembermörker så pratar Hildur och jag belysning i senaste Kom In-podden, tips om du behöver lysande idéer! Du hittar den här.
 
Nåväl, dagens härarbete gjorde att jag hann med att vattna blommorna när jag åt lunch och insåg nödvändigheten i att tipsa om mitt kanske gulligaste mini-fynd. Har du vägarna förbi Älmhult kan du passa på att smita in på IKEA Tillsammans, museum & souvenirshop, där denna sötnos finns till det facila priset av 7kr. IKEA PS VÅLLÖ, det är alltså inte blomkrukan som är gigantisk utan vattenkannan i pytteformat. Kan säga att det inte följde med bara en i påsen hem. Perfekt som liten dåndimpspresent för ikeaälskare.
 
Foto: Sara Zetetrström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Weronica - En mammas dag

Nämen, så himla söt :) Dåndimpspresent var ordet!

Svar: Ja, eller hur!? :)
Little Miss Fix It

2013-11-06 @ 16:30:50
URL: http://www.enmammasdag.com/weronica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback