Kul på jobbet

En målsättning jag har med mitt egna företagande är att det ska vara lustfyllt. Jag vill ha fortsatt kul på jobbet helt enkelt. Självklart kommer det dagar med negativ stress och ängslighet men på det stora hela strävar jag efter att göra roliga och utvecklande saker och idag började jag dagen med ett skypemöte med Hildur/fixa&dona. Skype är ju fantastiskt när man som oss inte har givna vardagskollegor att chitchatta med. Det planerades för fullt för nu kan vi äntligen göra slag i saken och driva lite gemensamma projekt. Lite hemligt är det minsann fortfarande men nästa vecka ska vi träffas för lite handpåläggning och sen är det dags för sjösättning. Håll utkik!
 
Nä, nu är det dags att packa ihop hela familjen för snart bär det av mot Gotland. Som jag längtat.
 
Skärmdump från morgonens skypemöte
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fin blogg :)

Svar: Tack!
Little Miss Fix It

2013-09-04 @ 19:00:02
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback