Blommor till alla och envar

 
Idag är en sån där dag då jag vill ge alla läsare en ljuvlig bukett med vårblommor, eller varför inte smaskiga pioner i fång (även om de inte kommit i säsong än)! Tack snälla för feedbacken underbara läsare, ni är bara bäst! Jag har läst alla kommentarer igen och förutom att det hjälper mig att sortera bland image och personliga egenskaper så ger era ord en sån enorm kick och värme. Bloggvärlden är för mig så mycket mer ett forum för att lyfta, stötta, peppa och pusha än vad mycket av tidningsrubriker berättar om och det är jag otroligt tacksam för.
 
Veckan som gått har varit överfull av släktbesök, matförgiftning efter en thaibuffé (totalt utslagen hela måndagen, fy och blä), affärsutveckling (ett första möte, en stor pepp!) och ljuvligt mastiga renoveringsdagar vid torpet som gjort att jag somnat totalt ovaggad och tvärslut varenda kväll så gott som samtidigt som Boosa-gosa. Som alltid när bloggen blivit lidande ligger inläggen på hög i min hjärna och väntar på att få komma ut. Och de får vänta lite till för nu på morgonen har jag spelat in podd och snart ska jag på butiksinvigning för att sedan kvista vidare till det lilla huset vid skogens slut för några timmars härligt spacklingsarbete. Men sen så.
 
 
Happy Friday, sannerligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback