Word of mouth

Alltså kanske är det inte precis, preciiis det uttrycket betyder men man kan ändå säga att jag fått veta detta lite genom mun till mun-metoden. För ni som lyssnar på Kom In-podden kommer kanske ihåg ett februariavsnitt när vi spelade in från möbelmässan i Stockholm? Då berättade jag om förälskelsen i en liten vas som jag sett utan att minnas var. Igår fick jag ett mejl från en lyssnare/läsare som frågade om det möjligtvis var Eva Levins vas Consilium från Nordic Design Collective?
 
Oh yes!
 
Stort tipstack till Maria. Jag vet att det är lite fel ände att börja men eftersom jag precis kommer från ett byggmöte med snickaren som ska sätta sågen i torpet på måndag så kanske det får bli en slags utvigningspresent eller så. Det är något med det tunna lilla röret, den rejäla korken och glansiga porslinytan som gör något med mig. Jag gillar't. Ända ner i tårna.
 
Foto: produktbilder lånade av Nordic Design Collective

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tips tack till dej också! Idag " härmade" jag ditt påhittiga sätt att hänga barn böcker (med ett gummi band och en träkula). Så numera hänger barn böckerna på gummiband på min förskola. Lätt för barnen att själva ta en bok! Kram

Svar: Så kul att kunna inspirera!! Kram
Little Miss Fix It

2014-04-01 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback