Guldkorn (i mässing)

Många har frågat om och gillat mässingsljusstaken som huserar i vardagsrummet, både vänner på besök och instagramföljare som sett en bild i veckan. Den heter Gullveig och kommer från Oscar & Clothilde. Jag föll för den annorlunda formen och blir glad varje dag när jag tänder ljuset i den. Som ett litet inredningsguldkorn, fast i mässing.
 
Uppdatering: Kollade precis in länken på detta inlägg och upptäckte att ljusstaken är "slut i lager". Trist. Och herre Gunnar, av någon anledning har de höjt priset med typ 65% sedan jag köpte den i november! Man kan ju hoppas att det är en felmärkning, nog för att den är fin men smärtgränsen för en ljusstake går väl där runt en polhemsblankett för min del i alla fall.
 
Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback