Start spreading the news...

I'm not leaving today men väl i maj! Ja till New York alltså. Eller nä, officiellt har jag inte klickat färdigt på tangentbordsknappar vare sig för flyg eller hotell men det är bara en tidsfråga och datumet är satt (och hotellet har förhandlats i veckor, min medresenär har behövts övertygats en del). Vilken himla timing va att både superstylisten Lotta Agaton (ja hon heter så) och hennes superassistent 20kvadrat-Josefin (nä, hennes föräldrar döpte henne inte till det, typiskt blogg-smeknamn) befinner sig där just nu. Jag tänker hänga på deras instagramflöden den kommande veckan så att facebook (som ju äger instagram) måste bygga servrar ända upp till Treriksröset för att klara av belastningen! Ba så ni vet. Tips till alla som går i New Yorkiga tankar.
 
Foto: googlad och hittad via NYU här.

Kommentarer
Postat av: Emma F

Världens bästa stad ju! Så himla härligt att få åka dit, och särskilt på våren. Wow!

Svar: Om det inte vore för att Boo stannar i Nyköping så hade jag kanske inte kommit tillbaka... ;)
Little Miss Fix It

2014-02-24 @ 16:18:19
URL: http://emmafahlstedt.se/blogg
Postat av: Kimberly

Åååååh jag ÄLSKAR New York! Nu blir jag avis, speciellt som vi också varit där i maj alla gånger. Perfekt månad för äpplestaden! :)

Svar: Tips, tips tips! Jag vill ha tips på alla must do's! :)
Little Miss Fix It

2014-02-24 @ 18:42:17
URL: http://kimberly.nu
Postat av: Katta

Hej fin blogg du har! :) Kolla gärna in min :D

2014-02-25 @ 16:28:59
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: Frida

Hej där!
Mocklo! New York är super fantastiskt. När jag var där senast hade min kompis Kajsa satt ihop "The List". I denna lista som återfinns i form av ett blogginlägg här: http://kajsaeriksson.blogspot.se/2012/08/i-love-new-york.html?m=1 kan ni läsa om de bästa ätställena och drinkdställena! Listan satte verkligen guldkant på vår vistelse, vi åt gott i fantastiska miljöer hela tiden!

Svar: Tack fina du! Ser underbart ut, sparar jag i resemappen!Kram
Little Miss Fix It

2014-02-28 @ 08:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback