Förvaringsfynd

Det är en konstig dag idag. Det måste vara värmen. Jag glömde kameran, och visst det kan en ju göra, men jag glömde minneskortet också och det var ju där allt det viktiga satt. Ja, ja - det kunde ju vara värre, som i helgen när jag glömde samma minneskort fast på motsatt plats och fotade och fotade de finaste av bilder på renovering och fix och inte minst den lilla mostern med den lilla Rosen. Tur att minnena fastnar i hjärnan även utan minneskort i kameran.
 
Men innan jag smälte bort och bikini blev arbetsuniformen (definitivt en fördel med att jobba hemifrån. Å anda sidan hade det väl funnits AC på ett vettigt kontor) så var jag på ett möte nere på stan, mitt emot TGR hände det sig och kanske hände det sig också att jag slank in där efter mötet. Och hittade en trio som håller ordning på sladdkaos och minneskort(!). Ett kit om tre förvaringsväskor som passar perfekt till laptop, ja inte skyddar det mot tapp men väl mot repor, laddare och handsfree m m. 30 spänn får vi väl se som det fyndigaste fyndet.
 
PS. Ser ni den runda fläcken på min dator? Där stod mjölkkannan i New York den sista morgonen med frukost på sängen, och jag blir liksom lite glad, och minns den fantastiska resan och fina morgonen, varje gång jag ser den. Ibland ska man definitivt inte gråta över spilld mjölk. DS.
 
Foto: mobilfoto (ja kameramissen var det ja) Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: .charlotta

Fina du och dina texte :) Älskar att den spillda mjölken får leva kvar, påminna och sprida glädje!

Svar: Fina du och dina kommentarer! Men visst sådana minnen, med de fysiska påminnelserna, kommer en ihåg lite extra bra :)
Little Miss Fix It

2014-07-08 @ 18:34:43
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Säkert värmen som ställer till de :) smarta förvaringskit :)

2014-07-08 @ 19:55:04
URL: http://ninnzan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback