Miljöombyte

Idag sitter jag med massa administrativa grejer, ute skiner solen och företagandet känns sista veckan efter ledighet ganska oinspirerande, minst sagt. Men vet ni vad Jesper gjort? Han beställde ett trådlöst nätverk till torpet för några veckor sedan, så att jag skulle kunna jobba där ute. Hjärta på den!
 
Är det inte lustigt, innan renoveringen så ville vi vara helt nedkopplade på torpet, och nu trivs vi så mycket att vi vill kunna vara där jämt (nåväl, fråga mig om den uttalandet i november). Så nu byter jag arbetsmiljö för några timmar, gött att kunna ta fikapausen barfota i gröngräset. Dessutom lovade nyss ett par kompisar att titta förbi på lunch och sådant sällskap är jag ju inte bortskämd med nu för tiden precis. Är förresten alla lediga nu eller är det några som liksom jag fortfarande har semsterkaramellen kvar att suga på?
 
Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: ninni

så fint =) å skönt att solen skiner, här är det molningt och vitt..

2014-07-16 @ 10:19:53
URL: http://ninnzan.se
Postat av: Sanna

Tyvärr så e detta min sista semesterdag. Börjar jobba i morgon. Ska nog ta en vecka i september men de e ju inte samma sak

Svar: Hoppas att du njöt, och visst är en vecka i september kanske ännu lite bättre. då har du fått längta lite till. ;)
Little Miss Fix It

2014-07-20 @ 19:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback