Firande av sin bättre hälft

Idag blev det officiellt att Jesper fått ett nytt jobb. Hurra! Jag är så stolt och väldigt glad över att dela livet med en så fantastisk man, livskamrat, underbar pappa och min motpol på så många sätt. Min klippa, mitt ankare när jag tenderar att fladdra iväg, han som jag träter med och älskar lika passionerat for better and for worse. Så otroligt tacksam att han har ett inspirerande driv och hittar energi i sitt arbete, jag vet ju själv hur viktigt det är att trivas med det som man ägnar större delen av sitt liv åt, att följa hjärtat. Och magkänslan. Marsipanrosen och jag pysslade ihop ett grattiskort och firade honom med skumpa och blommor. Har man fått nytt jobb så har man.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tinakusina

Hälsa Jesper stort grattis! Hoppas det är en sån där sysselsättning som hon Ace Wilder sjöng om - mycket pengar, liten (ingen) insats - så han kan lägga ner sin själ i torpet :)

Svar: Ha-ha, jag är rädd för att anledningen till att han är busy inte är att han gör "nothing at all" Kram!
Little Miss Fix It

2014-03-10 @ 23:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback