Om ni råkar gilla samma lika -länkar

Idag har jag gjort något som jag tänkt göra i flera år nämligen en länklista. Under arkivet i högerspalten här på bloggen ligger nu en massa länkar till bloggar jag gillar av olika anledningar. Jag har säkert glömt flera men nu finns det många som jag gillar. Det kan vara bilderna, eller språket, eller tipsen eller humorn eller att jag känner personen eller att jag skulle v i l j a känna personen. Eller igenkänningsfaktorn och förmågan att få mig att läsa mer, lära mer. Så gillar ni samma lika så finns här en ormgrop av länkar. Fast i bokstavsordning.
 
Nu ska jag på säljkurs, den sista, och jag har inte alls förberett mig som jag borde för att suga ut det sista ur säljtränarkaramellen (skrev sältränarkaramellen först, det hade varit nåt nytt på cv:t, sältränare). Men jag brukar få glass eftersom Carina som är en jäkel på sälj också är en jäkel på glass - som hon säljer. Och det ser jag fram emot!
 
Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Johanna / FruLarssons

Åh va roligt! Ska genast ta en liten bloggrunda och leta efter nya och inspirerande sidor :)

Svar: ha-ha, hoppas du hittade något! Trevlig helg!
Little Miss Fix It

2014-03-03 @ 14:25:36
URL: http://frularssons.blogspot.se
Postat av: Berså

Det står ännu högt upp på min att göra-lista! Men en vacker dag...ja då kommer det en länklista!
Tack för att du delar med dig av din! :)

Svar: De där vackra dagarna kommer alltid, förr eller senare ;) Ha en fin fredag och helg!
Little Miss Fix It

2014-03-04 @ 18:06:08
URL: http://bersabutik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback