Mitt senaste uppdrag

Jag skrev ju igår att jag är i Stockholm för ett roligt jobb. Vilken underdrift! Efter en arbetsdag lång som vem som helst i NBA och jag sitter här på hotellsängen med benen i kors och liksom flinar. Ja då är det ganska bra. Tillsammans med min frilanskollega Camilla håller jag på med en pr-utställning för Jotex. 

Fina lokaler i Kungsträdgården, underbart team från Jotex, proffsigt folk på pr-byrån och min då och då återkommande parhäst Camilla gör att det här uppdraget lätt faller under kategorin som månadens, kanske vårens, roligaste. Ni som följer mig på Instagram (littlemissfixit) har ju fått en sneak peek av vad som komma skall. Imorgon strax innan lunch slås nämligen portarna upp för press och senare även för allmänheten en stund då höstens nyheter presenteras genom olika stilutställningar. Sen packas den ner igen så passa på att komma och kika om du har vägarna förbi vettja, håll utkik efter heminredning med betoning på textilier som fladdrar i vinden. 

Det mesta hanns med idag men imorgon bitti ska vi lägga sista handen på utställningen som blir riktigt fin. Nedan är min favoritmiljö under uppbyggnad. Linne, luftigt och läckert.





Kommentarer
Postat av: MrsHjorth

Så hivla smart av Jotex att anlita dig. Bor inte ens i Stockholm så kommer inte att se slutresultatet men vill genast surfa in på Jotex och klicka hem lite grejer!

Svar: Ha-ha, vad härligt att det inspirerar, jag blev själv inspirerad av vårt jobb och sortimentet :)
Little Miss Fix It

2014-05-22 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback