Min "pinspiration" just nu

Inte för att jag är någon superpinnare, långt ifrån, snarare en blygsam periodare och det brukar sammanfalla med vissa jobbprojekt det här med Pinterestpåfyllningen. Faktiskt så sökte jag efter inspiration för snyggt upplägg på porslinsfat men det pinnade ut i en massa härliga färgbilder av mat och annat som hamnade på anslagstavlan jag kallar "Colours". Jag föredrar mer subtila bilder än bara platta färgfält. Just nu ser en del av min höstpalett ut så här och är den snabbast växande anslagstavlan strax efter "Bathroom" eftersom vi ska renovera Hundraåringen så fort vi flyttat. Använder du Pinterest och är det någon särskild anslagstavla som ligger i fokus just nu?
 
Foto: alla bilder från min anslagstavla Colours på Pinterest

Kommentarer
Postat av: Lotta

Visst är det kul med Pinterest! Jag har hittat så mycket idéer och tips där, framför allt till mitt jobb. Man kan bli lite beroende... Kram

Svar: Kan man? Det har jag ännu inte känt av tack och lov ;) Finfredag till dig Lotta! Kramkram
Little Miss Fix It

2014-11-06 @ 20:17:12
Postat av: evelina blomquist

Så fint collage med alla färger! ...och den lilla blå akvarellen längst ner till höger har jag gjort! (kul att se här!) Hoppas du har en fin fredagskväll!

Svar: Jaaa, jag vet! Tänkte skriva det till dig men hade inte lösen till din blogg. Superfint både porslin och bild :) Min helg var toppen, hoppas din var det med! Kram
Little Miss Fix It

2014-11-07 @ 20:47:26
URL: http://evelinablomquist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback