Tack för lång och trogen tjänst

I fredags var det sista dagen för Little miss fix its läsarundersökning. I gave you the how and you gave me the wow! Ni är så fantastiska alla underbara läsare som tog er tid att besvara alla frågor! Bölvarning big time. Många många har skrivit långt och utförligt, otaliga är de konkreta tipsen till förbättring och jag tackar och tar emot i min strävan efter att ge er maximal inspiration från min glugg i cyberrymden. Allra mest har det faktiskt varit ett kvitto på att ni gillar det ni får och inget kan göra mig gladare!
 
Ja nu har jag alltså bara skummat igenom svaren under undersökningens gång så det riktiga arbetet för att välja ut en vinnare tillsammans med Mokkasin börjar först nu (woop woop för tågpendling, det tar nog ett antal resor att gå igenom svaren) så hav förtröstan. Men alltså tack, från djupet av mitt hjärta!
 
Foto: Björn Dahlgren

Kommentarer
Postat av: jennie

Vilken jättehärlig bild, passar fint till inlägget!

Svar: Tack, den plåtades enkom för det ;)
Little Miss Fix It

2014-11-03 @ 21:07:51
Postat av: emma

<3 tillbaka!

Svar: :-*
Little Miss Fix It

2014-11-04 @ 18:33:32
Postat av: Min Klockaregård

Var bara tvungen att göra ett inlägg om "villhöver"-ordet som jag hittade hos dig. ;)
Ny som jag är i bloggvärlden så är jag inte hundra på det där med pingar mm...
Så jag pingar här istället..(och ev här också...)
Kram Nina

Svar: Vällänkat och pingat minsann, tack söta!! Kram :.sara
Little Miss Fix It

2014-11-04 @ 21:30:10
URL: http://www.minklockaregard.wordpress.com
Postat av: .charlotta

Underbar bild <3

Svar: Åh tack! Teamwork. Jag visste hur jag ville ha den och Björn förverkligade det :)
Little Miss Fix It

2014-11-08 @ 16:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback