Lisa på landet

 
 
Scrollade igenom mitt instagramflöde och hittade en mysig bild från i somras när jag träffade världens härligaste Lisa på Gotland. Förutom mat-tv och kokböcker så driver hon och hela familjehärligheten helgpizzerian Prostens Pizza på sin gård vid Skrea Backe i Falkenberg, ja det känns som ett måstebesök i sommar! Dessutom vill jag tipsa om hennes you tube-kanal Lisa på landet där man får följa henne i allt i från recept, via praktiska kökstips till hur en kokbok blir till. Jag prenumererar och i samma veva som jag tipsade om hönsboken så upptäckte jag att hon gjort ett avsnitt om just detta med höns, och det gör ju inte min ägglängtighet mindre precis. Heja Lisa, du inspirerar verkligen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sara,

Hittade precis ditt träningsInsta-konto och blev så himla glad. Verkar som att du hakat på Kaylas 12 veckorsprogram?
Funderar själv på något liknande men är osäker på hur det funkar? Är detta något jag kan göra enbart hemma? Att trycka in gymmet ett par gånger/vecka just nu funkar liksom inte men hemma skulle det gå vägen :)
Är du nöjd och märker du resultat?

Många frågor blev det nu, svara bara om du känner att du har tid! :)

Kram kram och trevlig Valborg!

2015-04-30 @ 16:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback