Du ger rubriken - jag skriver resten

Fick ett klockrent läsartips av Sandra och jag har ju sett det i andra bloggar så varför inte!? Kom med förslag på rubrik (eller önskeinlägg om ni så vill) så att jag har något att utgå ifrån i några inlägg framöver. Inget ämne är för litet eller stort i rådande internetskugga.

Och som ett litet sidospår kan jag berätta för er som inte följer mig på Instagram (eller har lyssnat på Kom In-podden #52) att jag befinner mig i Sälen där jag skidsemestrar med Boo och hennes farföräldrar den här veckan, i en stuga ganska långt från fotostyling och övriga jobb (och fascinerande nära interiört 80-90-tal). Men Jesper då, tänker kanske ni. Ja vad ska jag säga. De ville väl ha en flicka med lockigt hår...

Hit me with your önskerubbe, tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så får jag större kök utan att bygga ut eller riva väggar.

2015-03-11 @ 05:31:41
Postat av: Sandra

Så kul att du nappade på tipset!
"Så gör du hållbara materialval inför framtiden"
"Att inreda efter husets/lägenhetens läge" typ jag har söderläge, hur solen ligger och infall och sånt
" nyckeln i min inredning"
"Att jobba med det man redan har"
"Hur kombinerar jag träslag med olika färger"
"Min värsta inredningstabbe"
"Mitt bästa köp"
"Mitt sämsta köp"
"Om jag hade 10000 över sådär en torsdag"

Här är några jag klurat på...kommer nog fler sedan.

2015-03-11 @ 07:26:54
Postat av: Anonym

För att vara någon som inte känner dig alls (förutom via bloggen, där jag är sjukt dålig på att kommentera) så är jag osunt nyfiken på nya huset! Så någon slags uppdatering därifrån gör mig alltid glad! Rubriksättning är jag dock sämst på...

2015-03-11 @ 08:14:16
Postat av: Josefin

Ser alltid fram emot en uppdatering på din blogg, du skriver personligt på ett fängslande sätt och vi är i liknande fas med en busig 2,5-åring och nu även ett gammalt hus så de flesta inläggen känns angelägna :) Är intresserad av hur du tänker med inredning och trädgård nu när du har två(!)? Hur kan man göra den barnvänlig och snygg? Härliga diy-tips är alltid kul!

2015-03-11 @ 10:00:03
Postat av: Emma

Som någon här ovan skrev så är jag också nyfiken på att få se mer från huset, och även torpet!

2015-03-11 @ 10:18:16
URL: http://emmassamling.wordpress.com
Postat av: Ami

Socialt ansvarstagande inom inredningsbranschen. IKEA verkar ju göra sitt, men har anställda det bättre om en vara är dyr design, eller kan till och med billigare vara bättre?


2015-03-11 @ 10:39:09
Postat av: jennie

Jag är också nyfiken på nya huset, de glimtar vi har fått se har bara gjort mig mer nyfiken.
Jag tycker att Amis rubrik ovanför låter jättespännande och intressant!

Jag sitter här och funderar på önskeinlägg och kommer bara fram till att jag vill hänga med som vanligt i ditt liv med inredning, jobb, bilder, texter, livspussel och allt det där som du bloggar friskt om när skrivkrampen inte hägrar. Hoppas att det lossnar snart. Kram!

2015-03-11 @ 14:42:47
Postat av: Ulrika

Varför det är viktigt ur ett hållbarhetsperspektiv att köpa saker som är tillverkade i länder som Bangladesh.

2015-03-13 @ 18:05:15
Postat av: Anonym

Jag har två rubriker till nya blogginlägg, det ena är: DIY. Den andra rubriker är: Spara eller slösa.

2015-03-13 @ 19:32:10
Postat av: Anonym

Väggfärg!

2015-03-14 @ 19:48:27
Postat av: Carina

"När marsipanrosen kom till oss - hela resan".
"Att kombinera olika inredningsstilar"
"Min favoritmusik, artister, låtar osv"
"När vi blev man och fru"
"Inreda billigt och hållbart"
"Mina favoritbloggar"
"Vad jag tänker om miljö, miljöpåverkan och konsumtion"
"Min favoritmat och bästa recept"

Jag är helt enkelt nyfiken på massa olika saker! Väldigt nyfiken på Boo och när hon blev till och även innan hur tankar gick etc. Också nyfiken på hur ni tänker kring föräldraskap och jämställdhet, och även kring normer etc. Så himla intressant ämne som hade vart kul ifall du vill ta upp om du själv känner för det :)

2015-03-14 @ 20:46:54
Postat av: Louise

Jag skulle vilja veta vad du tycker om stylinghysterin som brett ut sig över landet. Bra eller dåligt?

2015-03-15 @ 23:33:40
Postat av: Louise

Jag skulle vilja veta vad du tycker om stylinghysterin som brett ut sig över landet. Bra eller dåligt?

2015-03-15 @ 23:33:41
Postat av: Pia

Planen för 100 åringen
Pyssel vi gör tillsammans
Vilka saker vi väljer och varför
GDS saker ( allt här är kul att läsa om)
Jag är mer intresserad av ditt hus och liv än andras pryttlar. Fast det är ju en smaksak :)

2015-03-16 @ 18:02:17
Postat av: sofia

hej! sent påkommet tips, men funderar mkt på detta!bra tips inför hus/lägenhetsförsäljning? hur ska man tänka när man har rätt gott om tid på sig men ändå ska sälja inom en överskådlig framtid. är det värt att ta hjälp eller kan man göra mkt själv för att få huset att se trevligt ut att bo i?

2015-03-21 @ 10:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback