Blomman för dagen

Äntligen! Kan jag nog drista mig till att utbrista. Det är en ny sheriff i stan, på blomsterfronten alltså i och emd att butiken Blomman för dagen slog upp dörren. Där finns ljuvliga krukor från Bergs, fina små firarkort och snittblommor av modellen jag gillar bland annat. Det blev en snabbvald bukett (jag hann bara att springa in och ut) som jag petade in några nyponkvistar i när jag kom hem och nu doftar det ljuvligt av apokalyps... eukalyptus (den som lyssnat på Kom In-podd nr 66 vet vad jag pratar om) i hela vardagsrummet. Idag blir det en dag utomhus - 3 kubik ved ska in och lite annat fix innan vi får lunchbesök. På eftermiddagen ska vi fixa adventsgranen och till kvällen blir garderoberna hämtade. Man måste ju älska Blocket.
 
Fin helg till er alla!
 
[ o ]: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: pia

Eucalyptus... Den var lysande! Det var också tipset om dailybitsof.com
På hemvägen skall jag lyssna på 67. Kul kul!

2015-12-09 @ 15:50:11
URL: http://piasplaner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback