Jobbar hemifrån

Idag är det presentation av programskisserna för det senaste jobbet jag gjort och medan jag väntar på att min projektkollega Fredrik sköter detta i Stockholm försöker jag mota Olle i grind på hemmaplan med övriga Little miss fix it-uppdrag. En måndag som denna gör mig extra tacksam över mitt flexibla jobbliv, det kändes nämligen riktigt gott att tända några ljus och brasan i kakelugnen imorse och sätta sig med veckans att göra lista utan att ens behöva sticka ut näsan i regnet. Ibland är det dessutom helt okej att effektivisera sig deluxe och äta frukost samtidigt som man jobbar, särskilt när "kontoret" bjuder på mysfaktor max bara av att vrida huvudet till vänster.
 
Annars är det även premiär för reklamfilmen jag gjorde scenografin till häromveckan just idag. Tänkte visa er resultatet senare idag, håll utkik!
 
[ o ]: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: ISA

ingen dålig arbetsplats alltså! :D mys mys

2015-11-09 @ 22:55:52
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback