Nyplåtat

Ursäkta den göteborgshumoristiska rubriken... Så fort jag nämnde att helgen innefattade kanelbullens dag så kom ett blixtsnabbt önskemål om "Torpbullar". Egentligen är det American sticky buns från Leila bakar, ett recept jag gjorde till Boosans kalas vi hade på torpet i fjol och som Jesper inte kunnat släppa sedan dess. Då tyckte jag de var lite degiga så den här gången gräddade jag lite längre och m-m-mmm!
 
Dagen till ära gästades vi av en påskkärring med dubbla klänningar och dubbla par tights (frågor på det? Hon är tre år, end of frågestund). En påskkärring i pepparkaksklänning som tränade på vänster och höger genom att sätta skorna på händerna och lyfta upp dem i turordning; -"höger!", "vänster!". Alla sätt är bra utom de dåliga sägs det.
 

Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad jag skulle vilja haft en gilla knapp på den sista bilden. Hon är ju så härlig.
Ha en bra dag!

Svar: Vad gullig du är :) Tack för din kommentar. Ha en fin dag du med (så här lite i efterskott)!
Little miss fix it

2015-10-05 @ 08:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback