På skrivbordet idag

Ni som följer mig på Instagram såg kanske en entré från ett känt arkitektkontor swisha förbi i förra veckan? Den kommande månaden jobbar jag nämligen på ett inredningsuppdrag tillsammans med Tengbom, en efterlängtad kund och otroligt lärorikt. Samtidigt som jag gör detta på 100% så jonglerar jag övriga uppdrag parallellt och framför allt försöker jag planera in jobben som kommer efter detta. Idag har jag dock pappersarbete på mitt skrivbord, bokföringen måste skickas för redovisning och om en knapp timme ska jag till kontoret och träffa min adept.
 
Ja ni hörde rätt. Kan ni tänka er, efter det där frukostseminariet så fick jag frågan om jag ville bli någons mentor. Moi!? Känner mig otroligt hedrad och efter ett par gemensamma möten tillsammans med Nyföretagarcentrum så har vi alltså vårt första riktiga mentor/adept-möte på tu man hand idag. Jag ser fram emot att ta del av de funderingar och mål som kan tänkas komma på tal och förhoppningsvis kunna dela mina modesta erfarenheter som egenföretagare. Schhh. Säg det inte till till någon men jag tänker att det är jag som kan lära mig ett och annat på vägen...
 
[ o ]: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Så kul! Hoppas du får en fin dag :)

Svar: Tack, du med!
Little miss fix it

2015-10-28 @ 09:53:52
URL: http://oslofru.com
Postat av: christine

Att få lära tillsammans är det finaste <3
Heja Heja

Svar: Tack! Det var ett bra möte, och fler ska det bli :)
Little miss fix it

2015-10-29 @ 05:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback