Dagens kontor

Igår lyssnade jag på en trendrapport med Per Nimér, designchef på Akzo Nobel, i samband med att Nordsjö presenterade nästa års färg (#coty16) som är Guldockra. En svärtad variant som gifter sig fint med många andra kulörer, men mer om det i ett senare inlägg. Vaknade således upp på Radisson Blu Riverside i Göteborg idag (förstå lyxen i en stor, fluffig hotellsäng helt för mig själv och en hel sammanhållen natts sömn!) och efter frukosten blev det här hörnet av hotellrummet dagens kontor, perfekt för att beta av en att ringa-lista. Nu ska jag kvista ner på stan för en sen lunchdejt med en pingla som det var alldelels för länge sedan jag såg, nämligen Frida!
 
Foto: Sara Zetterström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback