Det är bäddat för en bra helg

Efter två dagar med händerna i myllan (det är VÅR där jag bor, lyckos mig) där jag har rensat rabatter och skottat kompost ska kvällen tillbringas med att fira Jespers födelsedag (igen). Ja så som det blir när man rymmer iväg på själva bemärkelsedagen och jubilarens föräldrar trots allt vill fira sin mellanfödde efter influensaseason. Vi kör favorit i repris från nyår då det serverades skaldjur och till efterrätt blir det min mesta dessert sedan 1999 - vit chokladmousse med färska bär. 
 
 
I morgon ska Boo hänga med farmor & farfar vilket betyder att jag och fyrtiotaggaren har en tumanhandsdag/kväll. Vad gör man egentligen när man inte dräggelsomnar till Ivar träffar en Pteranodon, eller kollar på Mello? 
 
Mvh vi har inte barnvakt skitofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback