Annorlunda badkar

Självaste nationaldagen tillbringade jag & Jesper till största del i bilen, så kan det bli ibland när avstånden är stora och planeringen inte tillåter övernattning. Dopet var mysigt (härlig präst) och det var kul att träffa svärsläkten, dessutom gjorde presenten succé! Dopfesten var hemma hos huvudpersonens mormor & morfar och det var flera år sedan jag var där så faktiskt blev jag precis lika glatt överraskad som sist när jag öppnade badrumsdörren och möttes av detta härliga badkar. (Vad skönt det är att vara lite glömsk, man kan liksom överraskas om och om igen ha-ha). Jag vurmar ju för emaljkar på tassar, men på rätt ställe är detta träkar minst lika inbjudande!


Foto: Sara Zetterström/Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Sådana där tjusiga badkar har jag bara badat i på SPA och dom är verkligen underbara!

2009-06-07 @ 21:06:27
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Sara

A-K: Vi ska dit igen på midsommar så jag får väl fråga om jag får testa det hi-hi.

2009-06-07 @ 22:18:20
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback