Söndagsbestyr

Har haft en härlig förmiddag med sovmorgon, löprunda och utomhusfrukost, vad mer kan man begära. Nu är det dags att bli effektiv för detta står på dagordningen:

•   bloggdesign (ny look is coming up)
•   inbjudningskort (för en kollegas räkning)
•   projektskissning (måste få ner vissa idéer på papper)

Som ni märker är det en dag vid "pluppen" som gäller så nu ska jag plocka fram ritbordet.


Frukostmackor med egenodlad basilika... Mums!
Foto: Sara Zetterström/Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Vilken inspirerande blogg du har:0) Jag gillade verkligen ritbordet och funderade på att skaffa en själv. Tycker du att den är bra? Jag undrade vars du hade köpt ritbordet, eller beställt den i från?

2009-05-04 @ 20:26:31
Postat av: Sara/Little Miss Fix It

Hej Maria!

vad kul att du gillar min blogg! Välkommen åter :-). Jag tycker att ritbordet är toppen, men jag kan väl inte påstå att jag verkligen utmanat dess kapacitet ännu. Det är lagom stort och smidigt och riktigt snyggt förstås. Jag fick det i present men jag vet att det finns till bra pris på DustinHome, kika in där vettja!

2009-05-04 @ 21:11:48
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback