Lördagens inredningspartaj

För ett antal veckor sen skrev jag om ett inredningsparty jag var bjuden på och igår gick det av stapeln hemma hos min kompis Linda. Vi var ett helt gäng nyfikna tjejer som fick ta del av sortimentet från Zelected by Houze. Det var allt ifrån textilier och porslin till skålar och ljuslyktor. Sortimentet som visades var inte jättebrett men det var tillräckligt många produkter för att fylla ytorna i en enrummare. Vår konsulent Helena sa lite blygsamt att det rörde sig om ca 35 kg produkter till varje visning men jag tror det var mer än så! Jag blev illförtjust i de superfina prickiga handdukarna och eftersom jag inte kunde bestämma mig för vilken färg blev det en av varje, 3 för 199:-, och en ljuvlig ljusblå temugg för 79:- som påminner mycket om porslinet från Rice. Någon trendrapportering, som hemidan utlovar, fick vi inte ta del av men det var inget jag tänkte på då. Alla hade fullt sjå med att välja ut godbitarna och fika, det är ju att härligt sätt att samla sina kompisar på. Leveransen varierar lite beroende på vad man beställer men troligtvis har jag min grejer redan när jag kommer hem från Malmö på torsdag. Helena hörde av sig och meddelade tyvärr att muggarna var restade men jag ser fram emot fina fina prickar!


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback