Ändrade semesterplaner

Direkt efter Gotland tänkte jag mig en mellanlandning hemma för att packa om resväskan för några spontana dagar på västkusten, via en avstickare till Österlen. Men med så öppna planer är det lätt att bli lite velig och ett inbokat läkarbesök mitt i sista semesterveckan krånglar ytterligare till logistiken så på båten hem igår bestämde vi att istället ägna några dagar till att färdigställa den övre hallen. Yay!

Idag har det bläddrats i tapetböcker och bland färgkartor så när jag och maken kommit överens är det bara att sätta igång, semester när det är som bäst, eller?!  Så fort det är klart tänkte vi faktiskt hinna med en tur till "Glenn-land" också innan sommarledigheten är helt till ända. Lite äktensskapsplåster på renoveringsåren kan tänkas...


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Formelle Design

Det är roligt men svårt med tapeter. Finns mycket fint!



//Johanna

2011-08-15 @ 11:32:41
URL: http://formelledesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback