Fyndat på Tiger

Jag lovade ju att visa mina fynd från Tiger och här kommer de nu om än ett par dagar senare. Jag skyller på det försvinnande kvällsljuset hellre än att erkänna att mitt minne är lätt handikappat utan kom ihåg-lappar. Kanske hade jag tagit en bild redan i söndags om jag då hade packat upp ett av fynden som just är superfina post it-lappar a la pratbubblor. Jag hittade också ett roligt gör det själv råddjur (finns även som isbjörn) - en perfekt liten detalj till mitt skrivbord på jobbet, härliga old style-klädnypor i trä och sidenband en masse som redan har fått vara med på en fotosession. Allt detta till det facila priset av futtiga 70 riksdaler. Det er for vildt.


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Formelle Design

Roligt när man hittar roliga och bra saker till liten peng :)



//Johanna

2011-08-17 @ 06:59:19
URL: http://formelledesign.blogspot.com
Postat av: Ninette

Det var fina billiga fynd det!

2011-08-17 @ 15:03:52
URL: http://www.familjenbahne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback