Att skapa lite julkänsla

Med två veckor på resande fot precis innan jul har inte bidragit till känslan av att dopparedagens snart är här precis, särskilt inte med tanke på vädret och den totala snöbristen i Amsterdam och stora delar av Sverige. Däremot får jag verkligen den mysiga Dickens/Bullerby-juliga känslan av årets julkalender Tjuvarnas jul, fast jag befinner mig i ett hotellrum med en grön rymdfärja till toalett och guldiga lampor. Alla avsnitt finns på SVTplay.


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, gud vad roligt att läsa detta inlägg, för jag bor i Australien och kollar på Tomtarnas Jul för att få en gntta julkänsla här bland alla palmer och i 30 graders värme. Och för två minuter sedan pausade jag ett av avsnitten för att läsa din blogg, och så ser jag detta inlägg haha :-)



Vi svenskar och vår julkalender alltså ;-)

2011-12-16 @ 23:54:18
URL: http://www.australien-resan.blogspot.com
Postat av: rebecka.

Hej! Jag uppskattar verkligen din blogg!

Skulle du kunna göra ett inlägg om inspiration om paketinslagning så här innan jul? Jag skulle behöva lite hjälp och idéer :)

Tack på förhand, kram Rebecka.

2011-12-19 @ 13:49:00
URL: http://rebeckaronnegard.blogg.se/
Postat av: Anna Antell

God Jul bästa Sara och visst är årets julkalender mysig! Vi har suttit klistrade framför alla avsnitt med småkillarnas påtagliga skräckblandade förtjusning emellanåt.



Appropå ditt IK-inlägg på FB ikväll har vi haft uppesittarkväll hos min gudis m familj och imorgon kommer gudis kusiner m föräldrar där pappan är MO, strax under IK.... Julklurigt va!? :)



Stora julkramar till dig och Jesper!

Anna m familj

2011-12-23 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback