33 i bilder

Tack för uppvaktningen här på bloggen, via telefon, post, sms, och facebook! Jag som är barnsligt förtjust i att fylla år kunde knappt sova efter alla gratulationer igår! Den bästa uppvaktningen stod Jesper för och lyckades med ett all time high-firande som hade alla rätt. Finaste! Här kommer 33-årsdagen i bilder:

Förutom ljuvlig nybakad tårta och paket på sängen så möttes jag av ett pyntat kök. Ballonger är härligt festliga!

I Tove Adman-hjärtat låg det "skräp" som visade sig vara ledtrådar och om ett par veckor blir det fredagsmys på Österlen!

Kollegorna fick morotskaka.

Från bästa svärföräldrarna kom denna ljuvliga tegelsten som ett enormt paket på posten. Inspiration i massor och fantastisk som bordssmycke.

Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Pia

Du tar alltid så fina bilder, vad har du för kamera?

Postat av: Sara

@ Pia: Tack snälla!! Dessa bilder är med min gamla systemkamera Nikon D70 med ett 50mm f 1.4d af, annars fotar jag mkt med min lilla Canon G11.

2011-05-20 @ 12:33:34
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/
Postat av: anness.se

Grattis i efterskott! Verkar som du fick en jättefin dag.



Kram Anne

2011-05-20 @ 19:30:25
URL: http://www.anness.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback