Något att se fram emot

Jag fick ett mejl från Personlig almanacka, ett företag jag följt sedan starten, som ständigt tycks utvecklas och "göra rätt". Det senaste är att man kan göra en bloggbild av en almanacksvecka! Eftersom denna vecka ser otroligt trist ut p g a sjukskrivning så delar jag med mig av vecka 49 som ser betydligt mer lovande och inspirerande ut. Då drar nämligen omgång två igång av den interna heminrednings-utbildningen som jag går 2011-12. Både hjärtat av IKEA, design- och produktutvecklingsföretaget IoS i Älmhult, inredningsbutiker i Amsterdam (Maria, som du kan se landar jag den 9:e) och testvaruhuset i Delft är inplanerat. Jag kan knappt bärga mig!



Klicka på bilden, där hittar du också länken för att göra en egen bloggbild.

Kommentarer
Postat av: sanna

Coolt, sån ska jag också göra sen :)

Ställ gärna en fråga i min frågestund på bloggen!

2011-11-05 @ 14:59:50
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback