På önskelisten: skärbräda från Made A Mano

Just nu har jag lite vårkänslor tror jag och med dem kommer en önskan om att fixa, förnya och förändra. Något som gärna får flytta in hos mig vilken dag som helst är det ljuvliga laserade lavastens-plattorna från Made A Mano. (Låt gå för att deras kontor inte var superinspirerande men skit i det, kolla in golvet! Ursäkta för bilden, det är lite bloggstyle på den, skjuten från höften.)

Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Jag gjorde ett spontantbesök i deras showroom i Köpenhamn innan jul och där finner man beslutsångesten personifierad. Man vill ha precis alla fina varianter av skärbrädor och bordsunderlägg. Och smakar det så... En platta 35x39 cm kostar ca 800 kr. Så alltså, Kaluri - skjuts in på önskelistan.

Foto: Made A Mano

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej.

Jag läser din blogg i Google Reader. Men det kommer aldrig upp några bilder där, utan ren text. Detta är väldigt tråkigt då du har mycket bilder. Jag kommer nog tyvärr sluta prenumerera på din blogg om du inte kan göra någon inställning för detta?

Tror det är fler än jag som läser via Google Reader. Och jag kan tyvärr inte göra någon inställning hos mig utan det måste du göra...

Hoppas det går att lösa.



MVH

Frida

2012-02-23 @ 21:35:17
Postat av: Sara - Little miss fix it

Hej Frida,

tusen tack för din input! Detta hade jag ingen aning om och eftersom bilderna minst sagt är halva behållningen av LMFI så ska jag be någon kolla på detta (är ju galet oteknisk själv tyvärr). Don't leave me... ;)



Tack igen!

2012-02-23 @ 21:47:28
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag läser också din blogg i googel reader. Det verkar som du ställt in din rss-feed på att visa bara första meningarna istället för hela inlägget med all text och bilder. Borde vara enkelt att åtgärda under rss-inställningar.

2012-02-23 @ 22:40:50
URL: http://memmels.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback