Förstasidesstoff

Vad kul att så många gissar leveransdatum, ni får hållas ett tag till, snart har ni täckt upp hela augusti! Och nej, ingen vattenavgång än men jag är nyss hemkommen från gymmet och kanske gjorde bålstabilitetsövningarna och bicepscurlsen (ja förmodligen särskilt de) så att det sätter igång snart...
 
Jag fick ett mejl från Kaisa häromdagen, reportern som intervjuade mig för Östran för ett tag sen, som sa att reportaget skulle komma i måndagens tidning. Jag hade så när glömt bort det i och med vår lilla Göteborgstripp så gissa förvåningen när jag slängde ett getöga på tidningsstället när jag köpte frukostfrallor imorse och fick se mig själv - front page!
 
Och visst, "Kreativt proffs i väntans tider" och "Man måste ha en vilja att förbättra" låter onekligen lite pretto, men i övrigt är det en väldigt Little Miss Fix:ig-artikel och jag tackar ödmjukast för det proffsiga jobbet. Välkommen säger jag också till eventuella nya läsare som hittar hit. Artikeln i sin digitala helhet finns att läsa här.
 
Förstasidesstoff alltså. Jo, jo.
 
Nu ska det här förstasidesstoffet pilla i sig lite lunch och sedan dra till barnmorskan och hoppas på gräddfil till förlossningen.
 
Foto: Faximil Östran Nyheterna 2012-07-30
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul med artikeln! Ännu mer kul att min present används så flitigt:) kram:)

Svar: Snygga preggo-kläder växer ju inte på träd precis, bra med en stor storlek ;) Tack än en gång bästaste du!
Little Miss Fix It

2012-07-30 @ 15:53:46
Postat av: Victoria

Kuuul! Grattis!

Svar: Jaaa, tack :)
Little Miss Fix It

2012-07-30 @ 17:45:37
URL: http://wiffi.blogg.se
Postat av: Lojsan

:) Det var kul läsning, fina du. Kram igen och lycka till med allt!

Svar: Å tack, mysigt att prata med dig, hörs när storken landat ;) Kram
Little Miss Fix It

2012-07-30 @ 21:12:35
Postat av: Tesse

Coolt....Grattis =)

Svar: Tack :)
Little Miss Fix It

2012-07-31 @ 13:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback