Personlig utveckling hela dagen

Om en knapp timme ska jag på en heldag MBTI (Myers Briggs Type Indicator). Nä jag kommer inte vara smalare eller få cykelvader trots namnet men förhoppningsvis har jag en färsk inblick i min personlighet och kan beskriva mina styrkor på ett förtjänsfullt sätt (läs: säljande). Direkt efter det ska jag dejta min man och gå på retorikföreläsning med Elaine Eksvärd. Om den kvinnan bara är hälften så grym som hon verkar i boken i min hand så kommer det bli en fantastisk kväll.
 
Mycket företagstänk och personlig utveckling nu alltså och eftersom det är en återkommande fråga både i kommentarsfältet och på mejlen så har jag förberett ett karriärsinlägg senare idag. Mitt livs jobbhistoria skulle man kunna säga så håll utkik (och var beredd på långläsning)!
 
PS. Ni som har hängt med länge kanske minns att jag gjorde ett sånt här test för 2,5 år sedan (läs om det här), det ska bli kul att se om svaret blir detsamma eller om ex. mammarollen förändrat mig fundamentalt. DS.
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj vad jag känner stt jag måste ta o läsa lite mer på din blogg. Känner att du är så inspirerande o positiv!
Vi hörs!
//Lotta

Svar: Tack för din kommentar Lotta, det gjorde en bra dag ännu bättre!! :)
Little Miss Fix It

2014-04-24 @ 14:07:21
URL: http://www.viktinfo.wordpress.vom
Postat av: Katrin

O maj gaaad! I love your hair darling! :) och din blogg :)

Svar: Men gulle! Tack snälla.
:.sara, som efter gårdagens fläng hade Gudrun Schyman-släng på luggen
Little Miss Fix It

2014-04-24 @ 20:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback