Simsalabim - röran är väck

Att ha kontoret hemma är ju både bra och obra. Bra för att man kan gå till jobbet i pyjamasbyxor och dålig andedräkt och typiskt obra för att man ibland börjar sortera tvätten istället för kvitton. Det fiffigaste jag har gjort med hemmakontoret är nog det här draperiet. På dagen, bland kvittona, är gardinerna öppna och på kvällen när man ska äta middag med familjen kan man dölja jobbröran utan att stänga ute kvällsolen helt. Simsalabim.
 
 
Nu ska jag ta helg. Först en familjefredag innan maken åker iväg imorgon på en välbehövlig kompis-weekend medan jag och Marsipanrosen får besök av hennes farmor&farfar™ som kommer med ett helt lass utemöbler till torpet. Himla bra. Eftersom vi råkade elda upp de gamla när pappa var här.
 
Glöm inte att lämna en kommentar (föregående inlägg) om du vill alltså. Se det som en tillgång och skriv in "Business Developement Manager" i CV:t vettja. Tack & bock!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag älskar din blogg! <3

Svar: Na-aw.. Tack söta! <3 <3 <3
Little Miss Fix It

2014-04-05 @ 20:41:17
URL: http://atriptothestars.blogg.se
Postat av: Sara

Bra ide och snyggt utfört!!

Svar: tummen upp-emoji
Little Miss Fix It

2014-04-08 @ 09:41:04
URL: http://lieblingallsorts.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback