Tant Johanna Collection för Sadolin

Jag behöver väl knappast säga att jag blev stormförtjust i Tant Johannas senaste samarbete för Sadolin. Hon har valt och namngivit sex av sina favoritkulörer, tre huvudkulörer - Warm Stone, Green Mist, Dusty Blue och tre komplementkulörer - Graphite Blue, Dark Jade och Ivory White. 
 
Så. himla. fina.
 
En Green Mist:ish kulör har följt med mig sedan a.d03 (där den hette Sommarregn, i mitt dåvarande kök i bloggens begynnelse, och sedemera även i torparköket), Dusty Blue är en fin variant på det som i mitt huvud är de duvblå ridbyxorna, remeber? Och Dark Jade, ja hemma hos oss heter den ju Badkarsgrön he-he.
 
Fantastiskt bra jobbat Johanna!
Om jag får önska ett drömmigt jobb för framtiden så är det att ta fram en alldeles egen färgkollektion minsann. 
 
Foto: bilder från Sadolin.se och Tant Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback