Detaljer hemmakontor

Sedan jag flyttat till kontoret på stan har hemmakontoret onekligen hamnat i skymundan och används mer sällan. Ibland händer det ändå att jag jobbar hemma, som i förra veckan när tidningen var på besök. Två saker som jag gillar extra mycket i min jobbhörna är dels Billy-hyllan i miniatyr som rymmer en del av min rätt skrämmande samling av washitejp och dels treetexskivan som vandrat runt som husets anslagstavla och är inne på sitt tredje lager färg. Full av små skatter som inspirerar mig. 
 
Foto: Malin Gustavsson

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad fint!

2014-10-24 @ 15:16:41
URL: http://inredningsanna.wordpress.com/
Postat av: Liza

Vilken underbar arbetshörna du gjort dig, sååå snyggt! :)
Det är ju väldigt viktigt för att man skall få den ro som krävs. Fick själv färdigt min nya arbetshörna tidigare i veckan(som även ligger på min blogg). Känns sååå himla skönt, hihi! :)

Svar: Vad härligt, precis som du säger är det ju viktigt att veta just de egna behoven för att få till den bästa inredningen. :)
Little Miss Fix It

2014-10-24 @ 20:46:35
URL: http://lizasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback